Gebruikersnaam Noteer hier een geldig e-mailadres.  
Wachtwoord  

Logo ISO 9001 Logo ISO 14001
basicheader

Het reparatieproces

Wat gebeurt er met uw toestel nadat u dit heeft ingeleverd?

Op het moment dat u uw toestel heeft overgedragen aan ProAssist wordt dit met de nodige zorg vervoerd naar onze ProAssist vestiging in Tiel.

Nadat het toestel is binnengeboekt wordt het klaargemaakt voor verzending naar het repaircenter de volgende werkdag.

Na ontvangst gaat het repaircenter aan de slag. De klachtomschrijving die u bij het eerste contact met ProAssist heeft doorgegeven komt ook terecht bij het repaircenter en die zal aan de hand van deze omschrijving het toestel repareren.

Vooraf is door ProAssist niet in te schatten of er reparatiekosten verbonden zijn aan de reparatie van uw toestel. Een reparatie is kosteloos indien een toestel binnen de fabrieksgarantie gerepareerd kan worden. Aan een reparatie buiten de fabrieksgarantie zijn kosten verbonden. U ontvangt in dit geval voor uitvoering van de reparatie altijd een prijsopgave welke u kunt accepteren of afwijzen. Als het toestel verzekerd is zal de prijsopgave verzonden worden naar de verzekeraar.

Als uw toestel niet verzekerd is en er is op uw reparatie een prijsopgave van toepassing dan ontvangt u hiervan een melding via e-mail.

Na de reparatie van het toestel wordt dit door de reparateur gereed gemaakt voor verzending naar ProAssist. ProAssist krijgt op hetzelfde moment een seintje dat uw toestel door ons opgehaald kan worden en wij zullen u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U ontvangt een link naar ons online afsprakensysteem waar u een retourafspraak kan inplannen.

Wij zullen op de afgesproken tijd en plaats uw toestel retour leveren en zullen het eventuele leentoestel weer innemen.

Het reparatieproces